Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate odredjeni artikal na kvalitet, mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda se može, u zavisnosti od trenutka pojave nedostatka u funkcionisanju proizvoda, izvršiti popunjavanjem obrasca za reklamacije koji se nalazi na našem sajtu.
Nakon toga, Biće Vam upićen poziv od strane naše podrške, nakon čega će biti sprovedena reklamacija. U roku od 8 dana dobićete odgovor na Vašu reklamaciju sa predlogom rešavanja. Nakon Vaše saglasnosti, rešićemo problem saobraznosti proizvoda na najbržni i najefikasniji način, najkasnije u zakonski predviđenom roku od 30 dana za tehničku i 15 dana za ostalu robu.
Napomene:
1. Proizvod koji se salje na reklamaciju mora biti čist, uz uredno popunjen reklamacioni list i spakovan račun ili drugi dokaz o kupovini.
2. U slučaju da prethodni uslovi nisu ispunjeni, reklamacija se neće uzeti u razmatranje.
3. Prodavac je dužan da u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca mora da sadrži odluku da li se reklamacija prihvata ili ne.
4. U slučaju kada je reklamaciju odbijena kao neosnovana, kupcu se vraća reklamirani proizvod na adresu navedenu u reklamacionom listu. Ukoliko potrošač ne preuzme reklamirani proizvod u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o odbijanju reklamacije, prodavac je ovlašćen da reklamirani proizvod rashoduje.