Otirači i dezo barijere
Filteri
Filteri
Otirače za ulaze se postavljaju iz više razloga. Prvi razlog jeste da se prašina i nečistoća zadržava na ulazu, da se blato i vlaga sa đonova cipela ne unosi u objekat. U koliko se prašina zadržava na ulazu, podne površine u unutrašnjem delu lokala, objektu se manje habaju, dakle, produžava se vek podnih obloga. U koliko uspešno sprečavamo ulazak nečistoće u naš prostor, radno okruženje postaje čistije i bez prašine, odnosno alergena. Drugim rečima, kvalitetanim profesionalnim otiračem postoji manja potreba za brisanjem i usisavanjem podnih obloga u prostorijama unutar objekta.
Otirači za ulaze mogu biti za spoljašnju upotrebu, sa grubljom površinom za skidanje blata sa đonova cipela i velikom moći upijanja vlage. Zatim, mogu biti za unutrašnju upotrebu u svim mogućim bojama, dezenima, dimenzijama koji se uklapaju u svaki enterijer bez obzira da li se radi o ugostiteljskom objektu, kancelarijama, fabrici ili vrtiću odnosno ordinaciji ili sličnim objektu.
Glavni cilj profesionalnih otirača jeste sprečavanje unošenje prašine i prljavštine u objekat. Pored toga, prednosti profesionalnih prostirki za noge su višestruki.
Za profesionalne kuhinje, proizvodne pogone, šank ili prehrambenu industriju se koriste ergonomski gumeni otirači sa rupicama ili bez, sa antimikrobnim sastavom. Dezo barijere se postavljaju na ulaze u skladu sa HACCP sistemom kako bi se dezinfikovala obuća pri ulasku u kuhinju.
Postoje elektrostatični otirači za radna mesta gde je priroda posla takva da zahteva dodatnu bezbednost. Postoje specijalni bezbednosni otirači za magacine i zaštitni otirači za kablove koji se koriste u kancelarijama, ili u garažama za punjače električnih automobila, zbog bezbednosti korisnika.
U zdravstvu se koriste višeslojni antibakterijski otirači koji imaju lepljivu površinu. Ovaj otirač se sastoji od 30 slojeva, za 30 dana upotrebe.
Pored higijene i bezbednosti, otirači imaju još jednu bitnu funkciju, a to je imidž kompanije. Brendirani otirači za spoljašnju i unutrašnju upotrebu se koriste sa logotipom ili sa porukom po izboru. Otirači sa logotipom gradi poverenje i brend, šalje pozitivnu sliku svima koji ulaze u prostoriju. U koliko preduzeće želi da unapredi imidž kompanije, otirači sa logom su neizostavni deo marketinga, pošto svako ko poseti prostor napravi nekoliko koraka na otiraču pri ulasku.